Saadetn Tusami merhaba bi gelişme oldu mu merak ediyorum öncelikle benimde anlattığın tarzda akintilarım vardı ve şuan hala devam ediyor 5+1 dönemdeyiz umarım seninde aynıdır
Tusami Saadetn evet canım tuvalete gidiyorum ıslaklık hissedip ama bişey yok, kan verdim sağlık ocağında bekliyorum 🙏bu gün gecikmenin 3.günü , mide bulantım var sadece
sacmalamakizim Tusami Benim akıntım genelde yumurtlamada ve adetten önce geliyor bilemiyorum canım insAllah vardır.
Tusami Saadetn canım dün öğrendim beta 19 çıktı☺️Doktor biraz düşük kimyasal olabilir de olmayabilir de dedi.