Kızlar bu gün bat günü hala yok 🤷🏻♀️ Şunu soracağım hani adet olunca afedersiniz akar ya aşağıda hissederiz, işte o oluyor ay diyorum oldum tamam , gidiyorum yok 🤷🏻♀️Akıntı , su gibi, yani gelişini akışını hissediyorum afedersiniz tıpkı adette olduğu gibi, belirti değildir belki ama hiç böyle de olmamıştım adetten önce, eğer adet olursam bu belirtiyi de eleyeceğim , zaten eleye eleye hiç belirti kalmadı adet ve gebelik aynı hep. Neyse tecrübeliler bilenler bu bir belirti midir böyle olup hamiş olan var mıdır ☺️