Denzk o yorumu yaptığım gün gece saat 1:38 de doğum yaptım ben birden suyum geldi tam 37 haftalık olmuştuk bizde normal de sezeryan günüm 31 mayıstı ama bebiş erken davrandı kendimi 31 mayısa odaklamıştım zaten korkuyordum bide o gece doğum yapacagım söylenince korkum o kadar arttı ki anlatamam çok panik yaptım ama merak etme canım korkulacak gibi birşey değilmiş ameliyat esnasında hicbir şey hissetmiyorsun sadece bebeği çıkarırlarken cekismeleri ve karnıma bastırdıklarını hissettim ben oda saniyelik birşeydi uyuşma geçtikten sonrası zor oluyor ona da birazcik dişimizi sıkıcaz anne olmak gerçekten kolay değilmiş ama bebeğini yanağına koydukları an onun kokusunu aldığın da unutuyorsun inan❤ ben yapabildiysem sende yaparsın bebeğine kavuşacağın ana odaklan doya doya cek icine kokusunu tadını çıkar benim bebeğim yogunbakım da bana da dua edersen çok mutlu olurum bi an önce kavuşayım istiyorum🤲🏻