Mesajların hepsini okuyamadım ama arada ikiside doğum şekli yazanlar olmuş. Hayır değil! Sezaryen bir kurtarma yöntemidir. Doğum dediğiniz şey vajinal olur. Anne veya bebek sağlığını tehlikeye atacak bir komplikasyon oluşur ise kurtarma amaçlı sezaryen yapılır. Ancak günümüzde bu bir doğum yöntemi olarak empoze ediliyor. Özellikle özel hastaneler bunu yapıyor çünkü işlerine geliyor :) Tercih size kalmış.