Gnc27 geçmiş olsun, kötü bir deneyim yaşamışsınız ama bunu genelleyip insanları korkutmanız doğru değil. Şunu yazarken zorunlu sezaryen olacakları da endişeye düşürdüğünüzü de göz önünde bulundursaydınız keşke. Ayrıca sizin mantığınızla benim de kesinlikle normal doğum yapmayın demem gerekir çünkü öyle sıkıntılar yaşadım ki adeta ölümden döndüm. Herkesin doğumu kendine has. En iyisini kişinin doktoru ve gerekirse keyfi bilir.