Asli84 süpermiş gerçekten bünye meselesi demekki , yani kimseyi korkutmak değil ama paylaşmak olsun her doğum kendine özel illaki 6 cm açılma sancılar sonunda plansız sezeryan oldum ikizlerim dünyaya geldi ki apandist diz burun bi çok ameliyat geçirmiş biri olarak , ben kaldıramadım . 3 ay oldu dikiş yerlerim efsane ağrıyor şuan karnımda ki ağrıyı anlatamam iç organlarım ağrıyor haftaya doktora gidicem belki çocuklardan dolayı hiç dinlenemedim yatamadım sürekli ikisi kucağımda ama doğurduğum günden beri ödemler ağrılar eksik olmadı herkes istediği gibi yapsın doğum anlık bişey bebekleri görünce hatırlanmıyor bile seçme hakkım olsa bende sezeryan olmak istemezdim normal doğum da kendince zordur sezeryan da öyle sonrası benim acılı oldu