Asil_hatun benimde öyleydi ayıptır söylemesi benimde öyle olmuştu çok gaz vardı ve tutamıyordum normalde geç uyanırım ben sabah 8 yada 8 e doğru oldu mu gözüme uyku girmezdi adetimde gecikmişti olacakmışım gibi ağrım olurdu test yaptığımda t çizgisi anında belli oluyordu idrar yukarı gitmeden ama sevincim çok kısa sürdü boş gebelik geçirdim düştü 🥺