Anncem https://resimyukle.io/r/nSWmVVRcQ3 Merhaba kızlar üç gün önce kan testi verdim negatifti bugün aşırı midem bulanıyor adet olacakmışım gibi sancım oluyor yani dedim yine bir test yapayım erken gebelik testi ilk dakika çıkmadı ama böyle iki 3 dakika sonra çok silik bir çizgi çıktı ve daha adetime yedi gün var lütfen güzel bakabilir misiniz varla yok arasında sanki
Deletedmom83940 Anncem ben göremedim çizgi adetinize bi kaç gün varken tekrarlayın yada geçince 7 gün çok erken çünkü
uraz_ve_annesi- Ben göremedim ama adetiniz geçerse tekrarlayın bana çok erken yapmışsınız gibi geldi rabbim inşallah nasip eder sizede
Gozde0010 Anncem ewet bnmde byleyddi 4 gun snra bi daha yaptm net cikti suan 37 yiz darisi sana insallah
Tusami Anncem ben gördüm cnm, ama şu an belli olmaz, üç gün daha bekle öyle yap. Bu ay çok test yapmış ve testlerle kafayı kırmış biri olarak söylüyorum , bekle acele etme
Aysehsdmr Anncem merhaba bende yaptım benim bundan da az görünüyor fotoda çıkmıyor benimde 7 gün var adetime ben görüyorum cizgini daha önce çıkmıştı böyle hamileydim ben. Haberleselim günümüz ayni
Ebbruc Anncem ben göremedim canım, geçen ay bende yaptım erken gebelik testi siyah bi çizgi gördüm pozitif diye çok heyecanlandım ama kan verdim negatif çıktı. Testi çok erken yapmışsınız , biraz daha beklemenizi öneririm kendinizi yıpratmamanız için
Anncem Aysehsdmr belirtilerin neler canım peki benim uyku isteği bide sabah gözümün önü karardı mide bulantısı ya sende ne gibi var bide adet olacakmısım gibi sancım oluyor
Anncem Aysehsdmr anladıgım kadarıyla sende yaptın ve ince bir çizgi çıktı demi çokta belirgin olmayan benim hayal meyal var ya senin nasıl belirtilerin ne yönde biraz anlatabilirmisin
Aysehsdmr Anncem bende gaz başladı karın ağrım oluyor sol kasığımda batma yaşadım az önce benimde çok uykum geldi kafam bı tuhaf bu kadar canım
Aysehsdmr Anncem aslında ben hamilelik beklemiyordum ama rüyamda erkek bebeği emzirdim yeni dogum yapmışım daha önce 2 gebelikte de böyle rüya gördüm o yüzden şüphe ettim ben