Deletedmom434 Cansugomur hahaha ben anamın evinde yerimi yadırgadım 4-5 gibi uyuyakaldım sonra 7’de uyandım acaba diyorum uyku düzenim için anamlara mı yerleşsem😂
deletedmom209 Naz1905 ayy yalnız değilmişim çok sevindim korkuyodum proteğin basmış sporcular gibi çökcem diye
Deletedmom434 deletedmom209 Allah rızası için hamişken hamile kıyafeti giymeyeceğim ama kalıpları öyle olan bir marka öner pantolon giydim göbekte iz yapmış kırmızı olmuş göbeğim evdeyim şimdi hatır kıtır kaşınıyorum
Naz1905 deletedmom209 yok cnm ya bnde doğum yaptm oglmdayken vardı şimdi kıza hamleyim 45 le hamile kaldm bnde iksndede aynı🤣🤣🤣🤣 bakalm kzdada aynı drr heralde doğrym yne yaptrcm dövme🤣🤣🤣
Rasev deletedmom209 aynen ya dunurum ben rahatsizdim diye kendimle ugrasiyorum kalp rahatsizligim cikdi 😣
Rasev deletedmom209 bilmemya😐😑nefes sikintisi cekiyorum dokdora gittim bissurru ilaç falan yazdi hep uzanmaliymisim
Cansugomur deletedmom209 tabiki bı İkizler burcu nasılsa bende öyleyim bı anda gülerken agliyabiliyorum 🤣🤣🤣
deletedmom209 Deletedmom434 aşkım ben hep likralı elbise giyiyom hiç hamile kıyafeti giymedim büyük geliyo hepsi s beden giyiyodum likralı m bedene giriyom 5 tane elbisem var değiştirip değiştirip giyiyom napim