melikeq_ Hazalaskin 1 yıllık evliyim Ama baştan beri bebek istedik Sonra olmayınca gittim Doktora İnşallah Allah’ım Amin 🤲🙏
Limonzeytin melikeq_ pco nun seviyeleri var ymrta rezervi az ise genelde ilaç tedavi ile kolay gebelk olur ymrta rezervi fazla ise zaten çoğul gebelk bile olablr. Seviyesine bağlı amh hormonu belli eder genelde bunu rezervler için.
melikeq_ Limonzeytin Çok az Polikistik Over var ddi. Klomen Kulllandm baktı çok yumurtalık gelişmiş dedi. Çoğul gebelikler oluşuyor böyle hastalarda dedi
Hazalaskin melikeq_ ooo bende 25 aşırı genciz 😂💕 o yüzden sen rahat ol ve bebek yapma fikri üzerine yoğunlaşma düşündükçe stres olursun stres polikistik overden bile tehlikeli bu süreçte
Limonzeytin melikeq_ amh tahlılıle bakılsaydı ordan anlarlardı. Bendede ymrta rezervim fazla ayda 2.3ymrtam olup çatlardı kendiliğinden tek tuttu tabi nasip orasıda 😊
Tubatuubaa melikeq_ canım famera klomenden daha etkili bilgin olsun. İkisini de kullanmıştım klomende yumurta bile oluşmamışken famerada kendiliğinden çatlamıştı iğneye bile gerek kalmadı. Tabi her bünye farklı Rabbım gönlüne göre versin inşallah hayırlısıyla
melikeq_ Tubatuubaa Amin İnşallah bende klomen kullandım Çatlatma iğnesi yapmadı Şuanlık gerek yok dedi Bekliyoruz Bakalm
Opheliaaa melikeq_ Ben pcolu idim. 8 aylık bir kızım var tekrar hamileyim rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲
Seymacoban melikeq_ bende pholicaps kullandım sadece 2 ay sonra hamile kaldım. Çatlatma iğnesi filsn olmadım hiç.