Meleq melikeq_ daha önce 24 haftalık ikiz erken doğum yaptım canım..bu sefer de çoklu yumurtam olgunlaştı ve tekrar ikizden korktuğum için çatlatma iğnesi olmadım..ilk ay gebelik oluşmadı zaten ikinci ay mucizemiz çıktı geldi..
Limonzeytin melikeq_ amh tahlılıle bakılsaydı ordan anlarlardı. Bendede ymrta rezervim fazla ayda 2.3ymrtam olup çatlardı kendiliğinden tek tuttu tabi nasip orasıda 😊
Bebetoveannesi melikeq_ tedavi şart denilmesine rağmen düğünden beş ay sonra hamile kaldım kızım suan 32 aylık ve 5 aylık hamileyim oğluma Allah nasip ederse ☺️