Ben dün gittim 6+6 da bebekte gözüktü kalbinde atıyordu, bilerek bekledim ,yoksa erken birşeyler gözükmese aklım kalacak içim rahat etmeyecek biliyorum o yüzden bütün hamilelere tavsiyem 6+0 ’dan önce gitmeyin aklınıza farklı şeyler gelir boşuna stres yaparsınız