Ayseport Yarenasel benim ilk kızımda 5+3 de kese de bebek de görünmüştü kalp atışını 8.hafta da dinledik
Esraa00 Sumeyra12 benimki alttan bakmadı hcg bekledi pzt gel dedi çarşamba gittim göründü ultrasyonda darısı sana 💕
Annesininportakali53 Sumeyra12 gec dollenmedir o zaman canım korkulacak birsey yok iki kat artiyormus sorun yok görünür yakın zamanda
Patito__ Sumeyra12 tekrar gitmeden anlaşılmaz CNm bnmde 1500 de gorulmemisti 3500 den fazlaydı gittim ozmn görüldü geç dollenmeymis bnmki ondn geç gozukmus
Hanife47 Sumeyra12 bilmiyorum ama benimki geç döllenme oldu normalde adet günden hesaplanır ama benimki küçük görünüyor benim göbekten ultrason da göründü değerim 1000 Ken bide doktorla alakalida olabilir bazı Doktorlar umursamıyor
Esraa00 Sumeyra12 4500 çıkınca kan bir daha yapmadı sadece 2 gün sonra gel dedi Ben 4 gün sonra gittim kese oluşmuştu zaten onda 5+4 te yani