Sema58 valla ben 28./34. Haftalar arasinda surekli cikarmak suretiyle hic bir ilac kullanmadan dayanmaya çalıştım ama mahfoldum. Sonra doktoruma soyledim gavisconu verdi suan 37. Haftamiza girdik sukur en azindan kullanmaya baslayali çıkarmadım. Gunde 3 kez içiyorum bazen gece bile uyandırıyor o yanma gece de içiyorum. Ne yapayim dayanilacak gibi değil... ben bir tek onun faydasini görüyorum.