Sema58 Patito__ muz mu denicem onuda artik aksam yemegi yemeye korkar oldum tekrar o yanmalari yasamamak icin ama yemekle alakasi yok
Patito__ Sema58 ben kac gundur ole yapiyorum yanmaya iyice baslayinca yiyorum geciyor cok skur yoksa ölmustum 😞 insallah ise yarr snde de
Esilaysenur Sema58 ben kullanıyorum ve hemen mide yanması geçiriyor ve tabi daha sonra yine yanıyo çocuk saçı çıktığı için yanıyor 38, hafta girdim hâlâ da yanıyor benim düşün artık kendini kaç ay daha yancak
CansuOztomurcuk Nazire40 Öyle zaten. Yandığı zaman bi tane çiğniyorum. O gün bana yetiyor o bi tane tablet. Günde 4-5 taneye izin var ama 1 tanesi yeterli oluyor şimdilik.
Belinaymlkersin Kızlar benim.ilk hamileligimde migdem çok yanıyordu ne yesem işkence gibiydi her yandığında süt içtim ve çok iyi geldi rahatlattı reni filan kullanmayın ilaç hiç iyi bir şey değil ilk kızım 3.750 gram doğdu sütun hiç yan etkisi yok çocuğunuzun kilo almasindada yardımcı diye bilirim ayrıca sütü isitmakla ugrasmayin soğuk süt ice bilirsiniz 😉 şimdi ikinciye hamileyim 8 haftalık bulantım yok çok şükür ama yanmalarim var onuda size onerdigim gibi sütle geçiriyorum 😘
Sema58 Belinaymlkersin ecet canim o gun cok yanma oldugu icin sut bana etki etmemisti ama simdi iciorum bende 2 yudumda bide bi yerde okumustum cok tesekkurler 🙃