Ebruu61 Burjucan ben gibi 😊 dört haftalık ken kesem görüldü ongün sonra gel bebeğe bakalım dediğinde kesem bu sefer görünmedi kalp atışlarını duymak nasip olmadı cok meraktayım neden öyle oldu diye 😪 yarın inşallah görünür 🙏🚼
Kubra1010 Sezenaksu2601 bende ne kadarlık bilmiyorum bende benimde 532 cıktı betam ama bu prgrama göre 5+4 ne zaman öğrenirim ki kaç haftalık oldugunu
Sezenaksu2601 Kubra1010 ben 3 gün sonra doktora gittim gözükmedi henüz. Betam 1047 çıktı. Beta 1500 olduktan sonra gözüküyormuş
Deletedmom421 Bende 5 +4 gunluyum 6. Haftada dr gidicem kalp atislarini duyarmiyim sizce aklima hep kotu seyler geliyor niyeyse oyuzden mutsuz geciyo gunlerim
Kubra1010 Deletedmom421 bende senin gibiyim ilk hamileliğim 5+6bende ama nedense hep kötü şeyler gelio sanki bişey olcak gibi Allah korusun tüm hamileleri evlatları
Arsmngmz Kızlar 5+2 yim ama endişeliyim 🙁 vajinanızın alt tarafında kemiklerde agrı duyan varmı? İki gündür yazıyorum alt kemikleri agrıyo
Kudretfigenn Arsmngmz evet benimde çok ağrım oluyor özellikle gecen hafta inanılmaz ağrım vardı suan 6+4 üz
Elfsglm Bende az önce 5kg yağ bidonunu kaldırdım bi anda boşluğuma geldi şimdi de sol kasığım çok ağrıyor 4+0 gebeyim 😞😞
ElifClk Akaykader bende 3 haftalıkken öğrendim 158 di beta 😇 bu hafta doktora gitmek istiyorum inşaallah kese görünür ve kalp atışları duyulur 🙏 siz gittiniz mi kontrol için ?
Selmas57 Elfsglm benimde adetimz 6 gün varken yaptim 90 cikti 😳 neden biraz cok cikti beta anlamadım. Oglumda adet günü 50 cikmisti
ElifClk Selmas57 aslında yüksek değil aralık olarak normal olarak görünüyor . Değerlere bakınca öyle idi