Prensprenses evet ilk 66 cıktı 2 gun sonra 150 olması gerekırken 120 deydı doktorum dıs gebelık olabılır dedı alttan baktı ama bişey goremedı 2 gun sonra kese gorundu benım7 aylık bı kızım var su andada 6 haftalık hamıleyım içini ferah tut insallah en yakın zaman da gorursun keseyı gercekten cok mutlu oldum gordugumde ko benım bebegım cok küçük isteyerek olmadı ama ınsan yınede uzulüyo bizede haber verırsın güzel haberı alırsan