krbye Merhaba, ben de 6+3 deyim. 4 gün önce doktorda çok minik göründü, kan testini tekrarladık, 633 den 1800’e çıktı. Bakalım bu hafta yine görmeye gidicem
HalisEbruoban Kizlar ozel hastaneye gidiyorsaniz bebegin kalp atisini duyduktan sonra doktor bazi testler istiyo buda 700 tl civarinda oluyo o testleri alip devlet hastanesindede yaptirabiliyorsunuz bilginiz olsun ben gecen yil oyle yaptirdim doktorunuz isaretliyo zaten bi kismini saglik ocagida yapiyo
Kudretfigenn Arsmngmz evet benimde çok ağrım oluyor özellikle gecen hafta inanılmaz ağrım vardı suan 6+4 üz
Suu41 Ben 6+2 de duydum ama döllenme yumurtalıma hersey günü gününe olduğu için buradaki arkadaşlarımızın çoğunluğu 7. Haftada duymaş ya randevuları o zamandı yada geç döllenme olmuştur. Ben mesela ilk gebeliğimde 7 de duydum 8. Haftada kalbi durdu mesela duymuşken biranda şok oldum kürtajla almak zorunda kaldılar o yüzden şimdi çok korkuyorum ya yeniden aynı seyleri yaşarsam diye kahverengi kanamam da oluyor hayırlısı Artıkın halkımızda dua edelim birbirimize 😔