Esraaaaa Ya ne güzel 😊 benim adetim geçmedi, adet oluyorum sandım ama üzerine görme oluyormuş 😬 Kanamam kısa sürdü ve rengi kahverengi ve pembemsi olunca bende doktpra gittim 😊 Kan testi yaptım, 48 çıktı beta hcg’m. 10 gün sonra bidaha gel dedi 10 günün dolmasını bekliyorum 😊☺️❤️