Se-Ha süt saklama posetlerı var eczanelerde sagdıktan sonra tarıh yazıp buzluga atıyosun 6 ay omru oluyo dısarı cıktıgımda bıberonla verıyorum ve ılk zamanlar bebek az emdıgı için sütün fazla oluyo daha sonra cogaldıkca emmesı zaten atamıyorsun ve ılk sutun daha yaglı ve sarı oluyo her gecen gun acılıyo rengı bende ilk sütüm daha yararlı dıye oyle yaptım 6 ay hıc mama yada ek gıda vermedım ek gıdaya yenı basladım ama yıne agırlık la emzırıyorm bebeklerın bagısıklıgı daha kuvvetlı oluyo anne sütü alan benim bebegım 7 aylık hıc ateslenmedı hıc hastalanmadı allaha sükür tavsıye ederım