Annesininportakali53 Burcuuuuu beta 2500 üzeri karından görünüyor kuzum benim 4+2 de 4000-5000 arası bir değerdi
Mavis Burcuuuuu carsamba günü gittim 6aydir korunmuyrm olmuyo diye meğer gebeymisim adetime 1 2gun vrdi daha 😍1hfta sonra gelin dedi doktrm 2.bebegim olcak ins crsba gtcemm
gizemgencc Burcuuuuu bana da ilk kez alttan muayene yapıldı çok gergindim ilk kez olacaktı kendimi kastım ama o kadar da abartılacak kadar korkunç değildi sadece o jelin hissi kötüydü hemen kendinizi banyoya atmak istiyorsunuz
Mavis Burcuuuuu yarın gidiyorum 5hfta 1gun olcak bakalım keseyi görürüz heralde bende tedrgnm Eylül ayında düşük yaptım oncedende dusuklerim var oğlumda iğne kullndm kan sulandrici ona başladık yine
minik_koala_ve_annesi Burcuuuuu bende 6 da gordum yani kese gorunuyor o haftada ama kalp atisi 6da duydum
prens_annesii Burcuuuuu Bugün gittik 4+6 keseyi gördük sadece iki hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi
Bbbbnn Burcuuuuu canım 3+6 da 478 ise 4+1 de 1000 falan olur hadi 1500 olsun anca vajinal görünür zaten kesen onu diyorum