Mavis Burcuuuuu yarın gidiyorum 5hfta 1gun olcak bakalım keseyi görürüz heralde bende tedrgnm Eylül ayında düşük yaptım oncedende dusuklerim var oğlumda iğne kullndm kan sulandrici ona başladık yine
Se19 Burcuuuuu benim şuan uygulamaya göre 3+1 fakat 3 mayısta hamile kaldım yani tam 2 hafta önce…. Doktorum haftaya gel keseyi görelim dedi 😊