Se19 Burcuuuuu benim şuan uygulamaya göre 3+1 fakat 3 mayısta hamile kaldım yani tam 2 hafta önce…. Doktorum haftaya gel keseyi görelim dedi 😊
gizemgencc Bende o zamanlarda öğrenip hastaneye gitmiştim bebek görünmüyordu ama rahim biraz büyümüş demişti doktor şu an bugün 5+4 teyim 🥰
Burcuuuuu gizemgencc himm alttan muayene dedi ama kendimi çok kasıyorum açıklık dışında hiç alttan muayene olmadım cuma 5+1 de gidecem ins gorunur
gizemgencc Burcuuuuu bana da ilk kez alttan muayene yapıldı çok gergindim ilk kez olacaktı kendimi kastım ama o kadar da abartılacak kadar korkunç değildi sadece o jelin hissi kötüydü hemen kendinizi banyoya atmak istiyorsunuz
Bbbbnn Burcuuuuu canım haftasındam ziyade beta değerinle alakalı beta 1500 üzeri olduğunda vajinal yoldan keseyi görebilirsiniz 3000-4000 üzeride karından ultrasyon ile görebilirsiniz
Ayseaysa Burcuuuuu biz 5+4 du hastaneye gittiğimizde hem keseyi hem bebeği hemde kalp atışını duymuştuk 😊
Annesininportakali53 Burcuuuuu beta 2500 üzeri karından görünüyor kuzum benim 4+2 de 4000-5000 arası bir değerdi
Bbbbnn Burcuuuuu canım 3+6 da 478 ise 4+1 de 1000 falan olur hadi 1500 olsun anca vajinal görünür zaten kesen onu diyorum
Yasemella Burcuuuuu ben de 4+3te karından ultrasonda gördüm canım doktor büyük ihtimalle gözükmez ama yine de bakalım dedi. Bir baktık 3mm minicik kese damla kadar 😊