Asil_hatun bende 13 haftalıkken doktora çok ısrar etmiştim değişmesine falan razıyım şu an ne onu söyleyin falan diye kız demişti değişebilir diye de belirtti özellikle 16 haftalıkken erkek olduğunu öğrendim net bir şekilde kısmet artık inşallah gönlünüzce olur🥰