Asil_hatun 12. Haftada bana %70 kız dedi doktorum. Uzman bir doktor. Israrla değişir mi diye sordum. Sadece kücükte olsa yanılma payı olabiliyor. Eşimde duydu zaten. Doktorum kendine çok güvenerek konustu. Bacak arası boştu bayağı hatta. Hiç bişey yoktu. Bişeyler alayım dedim alabilirsin bile dedi 😂 ama sonuçta %70. Bir kaç hafta sonra yeniden kontrolüm var. Umarım değişmez.