Asil_hatun ay bence hiç acele etmeyin bende özel takipliyim doktorum çok iyidir 11+4 te ikili tarama için gittik bebegin bacak arası bombostu bize %90 kiz dedi ama ben ultrasonu bacak arası boş olmasına rağmen erkeğe benzettim valla ben bile inanamadım kız olduğuna 😄