Moco_44 işte bizde burda onu anlatmaya çalışıyoruz 30 saat bir insana eşşek muamelesi yapıp ona ameliyat verirseniz nöbet verirseniz 30.saat hasta da bez de unuturlar klempte şurda bebeğiniz geceyle uyumasa ertesi sabah sersem oluyorsunuz başınız migreniniz başlar unutursunuz bişiyler ama niye o kişilere bu hak reva görülüyor eşşek mi bu çalışanlar ? Ayrıca ölen bebeklerin grevle alakası yok ki eminim ki yoktur zaten farklı bi durum vardır farklı bi hata vardır doktor grevde diye ölmemiştir o çocuk.Savunucam çünkü biz nöbetten evimize gidemediğimiz de topuklarımızın altı yarıldığın da biz canımızı bile versek sizin için o hastane de buyurun efendim demek zorundayız çünkü sizde haklısınız.İnşallah eşinizin de işyerinde hakkını vermediklerinde yapmak zorundasın yapacak bişiy yok mağdur etme patronunu dersiniz efendim.Millet olarak önce kendi memurlarımıza sahip çıkmıyoruz ki biz sizden ne bekleyelim ….Ayrıca nasıl ki oy kullanmak sizin için yasal hak ise aynı şekilde grev yapmakta devletin kişilere verdiği yasal haktır,bu hakkı sorgulamak kimsenin hakkı değil yasak hakları yaparlar.Bu ülkede Haksızlık yapılan herkes boynunu büküp kabullendiği için koyun gibi bizlerin de kabullenmesini beklemeyin lütfen.Doktorlar da kabullenmezler oralara gelmek için sizin yaşınızdan çok kitap geçiyor ellerinden bunu sorgulamak kimsenin haddine değil…