Şu neylerine para yetmiyor diyenlere asla anlama veremiyorum. Mesela sadece para değil. Mesele mobbing, kötü çalışma şartları. Saatlerce uykusuz şekilde nöbet tutuyorlar. Üzerine maaşları bir bekçiyle bir tutuluyor. Bir sürü hastaya bakmak zorunda kalıyorlar, şiddete uğruyorlar. Sonra haklarını aramasınlar, grev yapmasınlar oldu çok güzel ya. Benim eşimde doktor geceleri uyumadan nöbet tutuyor günlerce sabahın köründe gözleri kan çanağı şekilde eve geldiğinde o yorgun bitkin halini ben görüyorum. Biraz empati yapalım. Onlarda insan. Olağanüstü özellikleri olan canavar değiller.