Moco_44 askeriye de hiyerarşi var hanfendi inanın ben hakkımı arıyorum diyen bir uzman çavuş direk açığa alınıyor çünkü sözleşmeliler devlet rahatlıkla atıyor seninle mi uğraşıcam diye kimse de tazminatını vermiyor o askerin ne o ana kadar biriken parasını veriyor nede başka bişiy o yüzden herkesin harcı değil ben bu kadar nöbet tutamam haksızlık yapıyorsunuz demek kimsenin haddi değil askeriye de eşim askeriye de kendim hastane de çalışıyorum..Yani donanımlı iki tarafı da biliyorum,doktorlar atanmış istedikleri gibi haklarını arayabilirler yüz kızartıcı bişiy olmadığı sürece kimse atamaz meslekten.Ayrıca,hani doktorlardan şikayeti olanlar,yüz göstermedi iyi bakamadı,geçiştirdi diyenler oluyor.İnanın içinde çalışıp bilmediğiniz şeyler için konuşmak çok kolay.Şimdi sizin randevunuz vardı mağdur olma durumunuz olduğu için burda sesinizi çıkarıyorsunuz.Ama randevunuz olmasaydı başkasının mağduriyeti pek önemli olmazdı eminim ki.Siz mağdur olacaksınız diye burda böyle hak hukuk konuşuyorsunuz.Keşke bu hak hukuk kendi istekleriniz ihtiyaçlarınız olduğunda değil de başkaları haklarını alamadığında çıksa sesiniz…