Benimde 1 hafta var bu ay klomen kullandim yumurta takibi yapıldı ama yinede ümidim yok tabi Allahtan umit kesilmez😇 ama bugün pecetede açık pembe lekelenme oldu biran acaba mi dedim belki adet öncesi lekelenmedir diye gecistirdim 😒 cunku gecen ayda ayni sey oldu hayal kırıklığı yasamak istemiyorum artık bnde🤷🏼♀️