Bende bu ay yumurta takibi ve letu kullandım. Ama acil uçak yolculuğu yapıp deli gibi yoruldum astımım arttı 1 poşet ilaç kullandım kasık ağrım delirtiyor herhalde ilaçlarda kortizon olduğu için adetim getirecek… Hepsi üst üste geldi resmen boşa gitti… Adetime 9 gün kala kan verdim akciger röntgeni çektirmek için. Negatif çıktı zaten beklediğim gibi. Doktorum daha çıkmaz ki anlamsız yaptırmışsın şimdiden dedi… Yoruldum bıktım resmen. Her bebek gördüğümde ağlamaya başladım… Urfada öğretmenim ya sigara alkol uyuşturucu her türlü hastalık içinde kadınlar çatır çatır hamile. Eşim de ben de o kadar sağlıklı olmaya çalışıyoruz olmuyor… Rabbim in bir vakti var diye bekliyorum ağlaya ağlaya…