Susamveannesi1 bende de bi ara doğum riski olmuştu o gün normalden de sezaryenden de çok korktuğumu fark ettim. Eve dönünce kendimi normal doğuma hazırlamaya başladım videolar izledim düşündüm ettim ve baya kendime geldim. Ama gelin görün ki günü gelip çatınca sancılara dayanamadım işler yolunda gitmeyince de sezaryen e alındım. Fakat büyük bi sukunetle ameliyatı geçirdim bir gram korku yoktu yani iş oraya gelince o korkular pek aklınıza gelmiyor zaten çok da güzel geçiyor. İnşallah sizin de güzel geçer. Nasıl geleceğini gerçekten bebek belirliyor ama siz kendinizi vucut ve psikolojik olarak normale hazırlayın egzersizler vs yapın her şey yolunda giderse doğum da kolay olur inşallah