Melikerva tabiki herkesin bünyesi bir değil ama anlatmak istediğim her dogumun kendine has zorlukları var bende zamanında 11 sene önce korkmuştum normal doğumdan isteyerek sezeryan oldum açıkçası şimdi içimde ukte keşke normal yapsaydım diyorum yaşamadığım bir duygu olduğu için ama doğumun zorluğu yada kolaylığı kişinin bünyesinde alakalı birazda doktorlami alakalı bilemedim