koalamiyim Ozgeliz sağ salim, sağlıkla gelsin bebiş. Öngörülen sorunların hiçbiri yaşanmaz inşallah çok pozitif bi doğum olur❤️🙏🏻
Cansuzana Ozgeliz nişaniniz ve ya suyunuz mu geldi bende 34 haftalık olucam bu gece bugün pembe lekelenme oldu korkuyorum acaba nişan mı
Cansuzana Smyye1B benimde bu akşam üstü yapışkan akıntı pembe kanla birlikte peçeteye geldi dahada gelmedi bebeğin hareketleri iyi şuan sancım falan yok ağrım da yok ama korktum biraz seninde lekelenme mi oldu kan şeklinde
Biroglanannesiii Ozgeliz İnşallah rabbim yardımcısı olsun korkma hiç kendini sıkıntıya sokma direk kontrolleri yapıp önlemlerini alırlar canim
Mavidunyamm Morcicekler maalesef bebeğini kaybetmiş canım 😔 dua edin en kısa sürede iyileşsin kendisi 🤲
Gulsah0306 Alparslanveannesii 37. Haftaya kadar bebeğin cinsiyeti gelişmiyor canım tüm doktorlar 37. Haftayı bekliyor.
Mavidunyamm Mihriballim Hipoplastik sol kalp hastalığı vardı kendisiyle sürekli konuşuyorduk kalbi dayanamadı bebegin
Mavidunyamm asilveyigit özel mesajdan konuşuyorduk dün yazdı bana kaybettiğini ,😔 neyse bunları görüp üzülmesin arkadaş merak edince yazayım dedim 😔
Bscicek Mavidunyamm benin kizim ds hipoplazik sag kalpti , turkiyede bebegi sikintiya joymamak icin normal dogumla almiyorlar sezeryan yapiyorlar bebek zaten agir kalp hastasi malesef dayanamaZ:(
Mavidunyamm Mihriballim aminnnnn 😔 bende acılı bir anneyim onunla kaderimiz aynı geçen sene 32 haftalık kızımı kaybettim o yüzden onu çok iyi anlıyorum
Mihriballim Mavidunyamm 🥺 rabbim yüreğinize ferahlık versin cennetinde kavuştursun inşaallah düşünmek bile kahrediyor insanı anlamak çok zor rabbim kimseye yaşatmasın