Bscicek Mavidunyamm benin kizim ds hipoplazik sag kalpti , turkiyede bebegi sikintiya joymamak icin normal dogumla almiyorlar sezeryan yapiyorlar bebek zaten agir kalp hastasi malesef dayanamaZ:(
Mavidunyamm Bscicek arkadaşımiz Fransa’da yaşıyor ve evet normal değil sezaryen ile doğum yaptı. Sizin kızınızın durumu nasıl ameliyat falan oldu mu inşallah iyidir 🤲
Bscicek Mavidunyamm dogduktan birr gun snra ameliyat olmustu benim kizim 3 yasinds dogum gununde malesef vefat etti , koc universitesinde ordinaryuse aneliyatini yaptirdik ama kurtulamadi yavrum
Mavidunyamm Bscicek ya çok üzüldüm Allah sabır versin bende geçen sene kaybettim kızımı aynı acıyı yaşıyoruz 😔
Bscicek Mavidunyamm sizinde basiniz sagolsun geecekten zor,bende 2 nisan sa kaybettim melegimi,ve simdi Rabbim bana tekrar kiz cocugu nasip etti bugun 13 gunluk oldu
Mavidunyamm Bscicek Masallah bende şuan hamileyim tek duam sağlıklı bir şekilde kavuşmak 😢 Allah bebeğinize uzuuun ömürler versin sağlıklıdir inşallah 🤲 Aynı hastalık tekrar etmedi demi
Bscicek Mavidunyamm elhamdulillah cok sukur gayet saglikli ilk oglumda cok sukur saglikli,rabbim kimseyi evldaylaa sinamasin,hayirlisiyla sizde bebeginizi kucaginiza alirsiniz insallahh