Alparslanveannesii Ozgeliz ebe arkadaşım 32 den sonra bebekte problem olmuyor dis dünyaya hazır demişti sağlıkla kucağına alırsın inşallah kızın mi olacak oğlun mu doğumun başladığını nasil anladin
Biroglanannesiii Ozgeliz Canım rabbim yardımcın olsun sağ Salim doğsun bebeğin inşallah inşallah her şey yolunda gider haber ver seni hatırlıyorum bir kaç sıkıntıların vardı
Gulsah0306 Alparslanveannesii 37. Haftaya kadar bebeğin cinsiyeti gelişmiyor canım tüm doktorlar 37. Haftayı bekliyor.
BenEsra İyi haberlerini bekliyoruz sağlıkla kavuşun inşallah güzel bi doğumun olur inş 😍😇 korkma pozitif ol kendini kasma 🥹
Biroglanannesiii Ozgeliz İnşallah rabbim yardımcısı olsun korkma hiç kendini sıkıntıya sokma direk kontrolleri yapıp önlemlerini alırlar canim
Mavidunyamm Ozgeliz aaaaa canım benimmmmmmmm ya beni mutlaka haberdar et lütfen dualarım seninle 😢😢😢😢😢😢
Shzdgn Ozgeliz canım benim dualarım seninle bebeğinle sağlıkla doğar yavrun inşallah 🤲 hayırlı doğum diliyorum herşey yolunda gider umarım seni takipteyim ❤️