Duha35 eğer raporunuz varsa SGK tahakkuklarında doğum sebebiyle iş göremez olarak gözükürsünüz ve primleriniz yatmaz. Primleriniz hesaplanıp yatmadığı için işverene maliyeti olmaz. (Bu primlerinizi siz sonradan doğum borçlanması adı altında kendiniz yatırabilirsiniz emeklilik için o ayrı bir konu) maliyet yoksa maaş bordrosu da yok demektir. Bence inisiyatiflik bir durum olabilir veya işveren size yatırdığı maaşı genel yönetim gideri olarak gösterir veya bir şekilde vergi olarak geri alır bişey yapar hayrına vermemiştir. Kafam karıştı benim de ama 😅