Ocean-blue Brüt maaşınızı 3 de 2 si kadar alıyorsunuz aylık. Brüt üzerinden alındığı içinde çok kayıp olmuyor. Mesela 7 bin maaş alıyorsanız brüt 9 bin görünüyor aylık 6 bin alıyorsunuz gibi rakamlar çok net olmamakla birlikte. Ama rapor süresi bitince toplu alınıyor.
iremcannn1907 Tospikannesiiiii 90 gün zaten 3 ay yapıyor ya. Rapor parası için son bir yıl içerisinde kesintisiz 90 gün priminiz varsa rapor parası hakkınız doğuyor
Fadimeckrr Kafam karıştı ya 😁 şimdi ben 32 haftada çalışabilir raporu aldım sonra calisamayacagimi anladığım an 35+5de çalışamaz aldım , şimdi ben doğum sırasında tekrar raporu mü alacağım anlayamadım son aldığım rapor 4 ay geçerli değil mi ki ?
Ysmemr Ben de sozlesmeli memurum 37. Haftada kadar çalıştım 6 mayis da bitti o da bugün 15 inde tam maaşımı aldım aslında raporlu gibi olmuyormuyum mutemetle görüştüğümde analık iznine çıktığımda yani kesinti olucak raporlu gözüktüğün için demisti acaba o doğum sonrası için mi geçerli şuan 38 +1 günlüğüm çok kafamı karıştırıyor bu maas olayı
Mrvysnn Arann net bilmiyorum ama benim bildiğim bu raporlu dönemde maas alamayan her çalışan toplu bir şekilde alıyor ama maaşı devam edenler bu topkı parayı alamıyor
Sirkelimon Duha35 hayır ya işveren sana ödeme yapmış am senin raporlu olduğunu onlar da biliyor, bildirim yapmak zorunda ki bildirim yapmazsa ceza yiyor zaten. Ben korona olduğum zaman rapor parası da yattı patronum da maaşımdan kesmedi ben yine aylık aldığım ücreti tam aldım. Bu senlik bir durum değil bırak onlar düşünsün
Yelizz_Alkann Duha35 ben özel sirkette çalışıyorum bende bu sekilde olmustu daha karliydim hem madur olmadan her ay maasımı aldım sigortam yattı hemd3 16 haftalik rapor suresince aldığım maaş rapor rapor parasindan cok daha yüksekti sonra rapor bitince yatırılan parayı sirket hesabina attım tabi bu sirketten sirkete değişebilir herkeste aynı olmayabilir
Berf123 iremcannn1907 var son 1 yıl içinde de var doguma son 100 gün kala falan yatmaya basladı zaten sigortam
tarcinnnn Maaşınız yatmıyor 32. Haftadan sonra, maaş yerine doğum parası yatıyor. Doğururken çalışmıyorsanız yatmaz. Kişiye göre aldığı maaş vs. yatan miktar değişir.
Hazalaskin Htc3866 çalışan kadınlar 32. Haftadan sonra rapor alıp ayrılıyorlar işlerinden meslek fark etmez ve Doğum sonrasında 2 ay kadar da çalışmıyorlar analık izni oluyor o çalışmadığı süreçte rapor parası alıyorlar bu aldıkları para brüt maaşlarına göre değişiklik gösteriyor