iremcannn1907 gkbyza artık 2 ay kadar sürmüyor canım. Benim doğum öncesi raporum doğumdan 2 gün sonra, doğum sonrası raporum da bir hafta sonra yattı
iremcannn1907 gkbyza evet canım güzel düzenleme yapmışlar ☺️ E devletten takip etsen aslında kademe kademe yazıyor. Hatta banka hesabı tanımladıysan direkt hesabına yatıyor PTT ile uğraşmıyorsun
ramonun_annesi iremcannn1907 herkes alamaz yani anladım ablam da çalışmıyor ev hanımı almıştı ama hala alıyor
iremcannn1907 ramonun_annesi o başkadır canım. Doğum yardımı, emzirme yardımı var onlardan biridir. Burda arkadaşın bahsettiği rapor ücreti
gkbyza iremcannn1907 ben şuan dışardan ödetmeye çalışıyorum primlerimi inşallah sıkıntı çıkmaz da almaya hak kazanırım isterse PTT yatsın banka yatsın yeter ki yatsın 🙈😅🫢
Tuana_ iremcannn1907 rapor parası izin bitince mi yatıyor bana iş yeri her ay yatıcak dedi daha yatmadı
uckedibirbebek Tuana_ benim raporum 10 gün sonra bitiyor. Bana bu zamana kadar yalnızca emzirme ödeneği ve analık ödeneği yattı. Doğum sonrası raporum hala yatmadı.
iremcannn1907 Tuana_ bildiğim kadarıyla rapor süresi dolmadan ödeme alınmaz ama 🤷🏻♀️ Bana raporum bittiğinde, en geç bi hafta içinde yattı
Mrvysnn Arann net bilmiyorum ama benim bildiğim bu raporlu dönemde maas alamayan her çalışan toplu bir şekilde alıyor ama maaşı devam edenler bu topkı parayı alamıyor
iremcannn1907 Berf123 32. Haftadan sonra çalışamaz yani doğum öncesi raporunu alıyorsunuz ya ondan bahsediyoruz. Kaçıncı haftadasınız şuan yada doğum iznine ne zaman çıkacaksınız
PrensesAnnesi- Ben kamu personeliyim maaşım hiç kesilmeyerek yatacakmış öyle dendi bende alabiliyo muyum doğum sonrası paramı acaba ? 🤔