Tubabasik ben orada yapacağım evet suan 32+5 im.Suanlik doğum hakkında cok konuşmadık ben riskli gebeyim şeker hastasi oldugum icin sadece güzel gitmesine odaklandık.Şeker durumuma göre şekillenecek normal istiyorum cunku doktorum da destekliyor sezaryen sonrası normal doğum da yaptıran bir doktor zaten.İyi gitmezse sezaryen olacağım mecbur günümü aldım,doktoruma da cok güveniyorum hastanenin bebek dostu olmasına da o yüzden içim şimdilik rahat.Serdar hoca gerçekten oranın en iyisi bence öyle iki dklik konuşmalar vs olmuyor detaylı anlatıyor eşime de bana da esprili güzel
Geçiyor her zaman hicbirseyi sormaya çekinmiyorsunuz zaten kendisi soruyor sorunuz var mi diye ilaçlarınız bitti mi diye ikili detaylı hepsini
O yapıyor her şekilde iletişimi ve doktorluğu cok cok iyi