Cuma günü tez savunmam var. İki haftadır kabûslar görüyorum, uyku yok, stres hat safhada…
Bebeğimi bu kadar stres yapmadım iyi ki 🙂
Ne çantam hazır ne bebeğin kıyafetleri…
Tez sürecim beni fazla yıprattı ama doğum için stres olmamaya çalışıyorum. Hayırlısıyla hazırlarım şu savunmayı verip kurtulayım da dedim.
Belki fazla esnek ve rahat davranıyorum bilemem ama çok kafaya takmamak gerek diye düşünüyorum.
Her şey yetişir Allah’ın izniyle, yeter ki imkânlar elversin..