Mucizemiizz Selam arkadaslar, Ne durumdasiniz? Bizim odamiz geldi kiyafetleri yikandi ama henuz utu ve yerlestirme yapmadim Hastane cantasida onumuzdeki hafta hazirlamayi düşünüyorum.Sanki cok gec kalmisim gibi hissediyorum siz ne yaptiniz😌
Laylaycizi_96 Mucizemiizz ben henüz bisey almadım pazartesi konrolumuz var 32+2 olduk bende agır hissediyorum rabbim kolay dogum nasip etsin insallah
Edahoso Mucizemiizz ay maşallah bizim bir odamız hazır sanırım😂😂 hastane çantasını yapmadım kıyafetler yıkanıp ütülenecek ki bence daha eksik var 😬😬 hastane çantasında neler olması gerektiğini bile tam bilmiyorum şurda 50 gün kaldı bir an önce yapmam gerek git gide yürüyüşlerim ağırlaştı😂😂
Nurcanyks Mucizemiizz ben 32+3haftaligigim her şey yolunda çok şükür haftaya doktor randavumuz var ama henüz hastane çantam hazır değil kızımın tüm eşyaları hazır ama beninkiler henüz tam değil bugünlerde bende yavaştan hazirlamayi düşünüyorum 😊🤗
Aslihan-_-95 Mucizemiizz hehe 34. Haftaya kadar hiç bir şey yapmayan ben 😁 ben daha yeni basladim vallahi 😁
Edaeren Biz 32 haftalik olduk 28 haftalikken hastane çantasını hazırladım kıyafetlerini yikayip ütüleyip yerleştirdim iyi ki yapmışım şimdi çok ağırlaştım pek bişey yapamiyorum
Mucizemiizz Edaeren Yaa ne güzel bende önümüzdeki 2 hafta icinde hem utuleyip yerlestirmeyi hem hastane cantasini hazirlamayi düşünüyorum kismetse
designermom Kizlar Haziran sonu gibi doğumu olanlar hastane çantanıza nohut battaniye gibi kalın battaniyeler koyuyor musunuz ben penye battaniye koydum ama kafamı karıştırıyorlar ya İstanbul un sıcağında çocuğu pişirmek istemiyorum
cihandurumerve designermom merhaba😊bende İstanbuldayım 32 haftalığım doğum için hastane arıyorum önerebileceğiniz hastane var mı. Konuyla alakasız oldu ama🙈
yasemin_- designermom Hatay iskenderun da oturuyoruz ve çok sıcak oluyor Haziran sonu Temmuz basına denk geliyor ve 3 ince müslin 1 kalın müslin 1 kundak örtüsü koydum 😌 sizinkiler bir miktar kalın geldi bana ama orada yaşayan hava durumunu bilen tabiki De sizsiniz ama naçizane fikrim müslinin kalını ideal gibi geldi yani 4 katlı olanlar 😇
Gllklncc 31+4 üz hastane çantam hazır. Kalın ya da penye battaniye koymadım bi tane 4 kat müslin battaniye 2 tane de müslin koydum
Mucizemiizz Edahoso Aynen gittikce zorlaşıyor birde bugun kontrolumuz vardi doktor verdigi tarihten 1 hafta önce olabilecegini soyledi iyice panik yaptim😀
designermom cihandurumerve merhaba Bezmialem vatan caddesine gidiyorum cok memnunun doktorumdan.Özel hastane degil yari özel ana doktorlarının başarısıyla zaten duyulmuş bir hastane tavsiye ederim benim doktorum dışındaki doktorlar da cok iyi
Annehayalim Mirzaaninannesiii sezeryan sizinmi kararınız acaba ? Bende normal istyorum ama hicbisey söylemiyor dr çok merak ediyorum 30 hafta icindeyim bende
Qwwertyvjh Mirzaaninannesiii Daha önce sezaryan oldunuz mu niye bu kadar etken verdi ki benimki 34. Haftada kontrole çağrdı anca 36 da belli olur normal mi sezaryan mı dedi