Hazalaskin cokk katılıyorum valla,buraya yazana kadar ne yapılacağı zaten belli,çareyi burda mi aramak doğru?ara 155 i buraya yazsan da aynı cevapları duyacaksın 155 sana ne yapman gerektiğini söyler,kadin sığınma evleri var,hatta devletin kimlik değiştirme durumu var kadınlar için,insternetten bunlari araştırmak zor değil,evet şiddet kötü birde bebek olunca ama bana burdan medet ummak saçma geliyor kimse k bakmasın,ne yani biz kal kocanla sabret desek duracak mı yada git polise desek gidecek mi bize mi bağlı her şey.