Dadaliya o çocugun kaderi yazılmışsa ne olsada düşmüyor bende üç haftalık hamıleyken eşimle kavga ettim koca valiz bir köpk iki kedi tasıdım hiç bişey olmadı eşimlede çok tartıstık çok ağladım üzüldüm ama şükür düzeldik içinde biraz insanlık olan hamıle kadına el kaldırmaz zaten🤷🏼♀️