Bizde 34+0 ız daha ama bugün aşırı bi karın alt kısımda batma ağrı ve regl sancısı gibi bişey vardı sırtım da baya bi ağırıyordu bebek aşırı hareketlendi bide afedersin sanki Altan bi an çıkacakmış gibi hissediyordum otururken Altan bişey batıyormuş gibi oluyordu şimdi de sanki karnımın içi yaralı gibi geçmezse sabah hastaneye giderim belki gitmek te istemiyorum aslında iki gün sonra randevum var bilmiyorum ya ağrılarım da baya artıyor ve karnım baya aşağı gelmiş gibi