Cmre35 Benim ilk gittigim hastanede sancım 20 ve 17 olarak gözüküyordu ben fazla fazla hissediyordum açılma var deyince başka şehire gittim orda baktılar açılma yokmuş ama sancım birden 70 üstüne çıktı hemen acil sezeryana alındım anlamadım birden noldu hani iki hastanede de aynı şiddette sancı hissediyordum