Canım korkutmak istemem ama şiddeti artarak devam ediyorsa doğum sancısı olabilir yalancı sancılarda ağrı olmaz çünkü sıkça yalancı sancılar yaşadığım için biliyorum ama sunu da soyleyeyim bende bir gun boyunca adet sancısı gibi ağrı çektim belim çok ağrıdı bebeğim çok kasılıyordu üşüttum sandım doktora gitmedm belki hemen o gün gitseydim daha farklı olurdu ondan sonra yalancı sancılar başladı zaten ama çok şükür simdi haftalık iğne vurduruyorum baya hafifledi Allaha hamdolsun.
Bence hemen doktora git sancin varsa durdururlar inşeallah belki ciğer geliştirici vururlar haftası iyi ama yine de erken. Rabbim yardımcın olsun canım