MerveeD hayırlısı, sağlıklısı neyse o olsun inşallah🌸 ama bazen doktorlar yanılabiliyor canım. bu da direkt doğum şeklini ilgilendiren bi hadise. farklı bir hastanede farklı bir doktora görünme şansın varsa öyle yap derim ben. suyunun az oldugu için geldiğini vesayre söyleme. rutin kontrol için geldiğini söylersin, normalde orada ogurmadıgını söylersin mesela. bakalım o doktorda öyle görecek mi. çünkü ablam 40. haftasındaylen doktoru bebek kakasını yaptı acil sezaryen dedi. zar zor hastaneden cıktı hemen farklı bir hastaneye gitti, her seyin normal olduğunu öğrendi 1 hafta sonra da bebek kendiliğinden geldi çok şükür. yani bile isteye yapılıyor demiyorum ama böyle mühim yanlışlıklar dahi olabiliyor. elbette sezaryen dünyanın sonu değil ama bi fikir edinirsin imkanın varsa☺️