Svlyk bizde postu açan hanımla aynı durumdayız salı günü kontrolüm var tekrar gidicem kanalda değil henüz çatı muayenesinde açılma çıkmadı ama ilk suni deneriz dedi olmazsa en geç çarşamba sezaryenle alırım dedi, bende anlamıyorum eğer suni deneyip çok zor olucaksa sezaryenle al diyeceğim direk