Ben de kendi yaşadığım talihsiz olayı yazayım belki biraz umut olur. 29. Haftada büyük bir sancıyla gecenin üçünde doktora gitmiştim servikal yetmezliğim olduğunu öğrendim. 28 mmye düşmüştü bir anda. Açılma vs yoktu ama bebek baskı yapıyordu bayağı. Doktor progestan ve adalat verdi. Bu ilaçlar bende aşırı yan etki yaptı 2 hafta boyunca gaz sancısı ile cebelleşmek zorunda kaldım. İlaçları bıraktım doktora söyleyip. Ama bu sürede çok iyi dinlendim. Merdiven inip çıkmadım, lavabo yemek hariç kalkmadım. 34. Hafta 42 mmye yükselmişti tekrar sorduğumda. Uzayıp kısalan birsey ve en büyük çaresi dinlenmek. Şimdi de 37. Haftadayım inşallah zamanında hayırlısı ile bebeklerimizi kucağımıza alırız 🤲🏻